1917
první stroj
První vozík byl vyroben v Buchananu v Michiganu zaměstnanci společnost CLARK Equipment Company. Byl to světově první průmyslový vozík se spalovacím motorem. Používal se k vnitropodnikové přepravě materiálu mezi výrobními odděleními společnosti CLARK, jako bylo oddělení náprav, oddělení výroby kol a vrtací dílna. Nicméně návštěvníci závodu byli ohromeni jeho praktičností a požadovali, aby ve společnosti CLARK vyrobili vozík i pro ně. Tak v roce 1918 bylo vyrobeno osm vozíků a v roce 1919 již bylo vyrobeno více než 75 kusů.
1919
ZALOŽENÍ TOVÁRNY V MICHIGANU
V Buchananu v Michiganu vznikla divize vozíků CLARK Trucktractor Company jako divize společnosti CLARK Equipment Company. V tomto roce je firma CLARK Material Handling Company přímým následníkem společnosti CLARK Tructractor Company. Společnost CLARK vstupuje na zahraniční trhy a první vozík je dodán do Francie.
1922
PRVNÍ TRUCLIFT S HYDRAULIKOU
V tomto roce je představen Truclift, vysokozdvižný vozík se spalovacím motorem. Truclift byl prvním vysokozdvižným vozíkem se spalovacím motorem na světě, který používal hydrauliku pro zvedání nákladu a nikoli mechanické převody a páku. Vozíky a vysokozdvižné vozíky se pak začaly vyrábět v novém závodě CLARK v Battle Creek v Michiganu.
1923
TAHAČ DUAT
V tomto roce je představen vozík-tahač Duat. Duat byl používán jako tažné zařízení pro vlečky, např. s nákladem dřeva nebo průmyslových materiálů.
1926
VOZÍK CLARKTOR
V tomto roce je představen vozík Clarktor. Clarktor měl kapacitu tažné síly 2000 a 2600 liber. Clarkat nahradil Duat, který měl kapacitu jen 1500 liber. Byl používán jako tažné zařízení pro různé náklady a materiál a vyráběl se až do roku 1982.
1928
VOZÍK TRUCTIER
V tomto roce byl uveden Tructier. Tructier byl první vysokozdvižný vozík na světě se spalovacím motorem, který používal pro zdvih hydrauliku a nikoli řetězy a lana.
1938
VOZÍK CARLOADER
V tomto roce byl představen vozík Carloader, první vysokozdvižný vozík s moderní krátkou spojkou a spalovacím motorem na světě. Carloader se vyráběl sériově již od svého uvedení a zároveň jej začali kopírovat i mnozí další výrobci vysokozdvižných vozíků. Výroba se udržela až do roku 1964.
1939
VOZÍK UTILITRUC
V tomto roce byl představen Utilitruc. Tento vysokozdvižný vozík společnosti CLARK pro těžký provoz se používal zejména ve výrobě kovů a v přístavech a výroba se udržela až do roku 1964.
1941
VOZÍK CLIPPER
V tomto roce je představen Clipper. Clipper se stal standardem pro výrobu vysokozdvižných vozíků se spalovacím motorem a zároveň dosáhl objemu 50 procent z celého prodeje vozíků s nosností 2 000 liber. Stejně jako modely Carloader a Utilitruc se model Clipper vyráběl až do roku 1964.
1942
PRVNÍ ELEKTRICKÉ VOZÍKY
V tomto roce byly představeny první elektrické vozíky Clipper, Carloader a Utilitruc. Ovšem z důvodu poptávky po modelech Carloader a Clarktor ve válečném období byly uvedeny naplno do výroby až v roce 1945.
1943
MODEL PLANELOADER
V tomto roce byl představen model Planeloader, první vysokozdvižný vozík s pneumatikami od společnosti CLARK. Byl hlavně určen pro provoz v terénu pro spojenecké letecké základny během II. světové války. Válečné přebytky modelu Planeloader využívali zelináři, dodavatelé a letecké společnosti. Společnost CLARK byla oceněna cenou „E“ armádního námořnictva za vynikající válečnou výrobu. Společnost CLARK je prvním výrobcem vysokozdvižných vozíků, který začal lepit na vysokozdvižné vozíky výstražné štítky.
1945
MODEL TRUCLOADER
V tomto roce je uveden model Trucloader. Byl určen pro provoz s omezeným zdvihem nebo nosností podlahy a byl vyráběn až do roku 1967.
1946
MODEL YARDLIFT 40
V tomto roce byl uveden model Yardlift 40. Yardlift 40 byl začátkem pneumatické série Yardlift. Byl určen pro venkovní i vnitřní použití ve výrobních a expedičních zařízeních.
1948
INOVATIVNÍ POHON DYNATORK
V tomto roce společnost CLARK uvedla inovativní pohon Dynatork. Dynatork byl zařízení pro elektromagnetický přenos výkonu mezi spalovacím motorem a převodovkou. Nahrazoval suchou spojku, do té doby používanou na všech vysokozdvižných vozících.
1951
PALETOVÉ VOZÍKY HYDROLIFT A ELECTROLIFT
V tomto roce jsou představeny paletové vozíky Hydrolift (se spalováním motorem ) a Electrolift (s elektrickým pohonem). Později pod značkou Powerworker byl Electrolift používán jako ruční vozík s pohonem. Byl v nabídce pro paletové, plošinové, tažné a vysokozdvižné vidlicové skladové vozíky.